marți, 9 martie 2010

sperante

"libertatea nu inseamna lipsa angajamentelor ci capacitatea de a alege "


inca trei saptamani si vin acasa ... ce ma asteapta acasa ? cativa prieteni si familia care in ultimii ani m-a sustinut atat cat a putut ... e destul cat sa fiu legat de o " tara " ca romania ? o "tara " care te distruge ,practic, ca si persoana ... care nu iti ofera orizonturi iar in cazul in care incerci sa ti le creezi singur face tot posibilul sa ti le sfarame ...un loc unde este apreciata mediocritatea si "creativitatea" in a trisa un sistem , daca poate fi numit asa, corupt si lipsit de reguli elementare , unde ai senzatia ca ai deasupra capului un "nor"negru care te ploua atunci cand ti'e lumea mai draga si mai presus de toate un loc unde nu ai puterea de a alege ... ce sa zic...acasa "claustrofobia" e la moda..se poarta ..in orice anotimp ... iar daca esti un visator , poti crede ca "iubirea" , idei gen "sufletE pereche" "impreuna la bine si la rau" , iti fac viata mai usoara.... totdeauna am fost un visator dar poate ca e cazul sa imi "revin" ...
mi'au trebuit mii de kilometrii distanta de "casa" sa constientizez ca am 23 de ani si pot sa fac orice ... sunt capabil sa fac absolut orice vreau , planeta asta e imensa si probabil ca nu o sa ajung niciodata sa descopar atat cat mi-as dori din ea, dar macar am sa incerc ... si chiar daca ideea de "libertate totala" e ceva nou pt mine si poate uneori ma sperie dar exista, si chiar daca nu ma face fericit deocamdata , ma face mai increzator in fortele mele ...
pe 29 martie o sa fiu in New Orleans , pe aeroportul " Louis Armstrong " , impreuna cu alte mii de persoane incercand sa ALEG destinatia corecta ... Bucharest? ori Las vegas , New York , Bangkok, Capetown, Calcutta sau Rio ? de ce ? pentru ca pot :)

Niciun comentariu: