duminică, 5 iunie 2011

ai fost ...

(incercare esuata de poezie)

ai fost pentru o clipa ,
refugiul meu, de liniste si fericire ,
motivul meu de dulce insomnie ,
iar minute, ore , poate chiar si zile ,
imi pareau atunci mult mai usoare ,
lovit pe rand de vant ,valuri ,de mare ...

dar stop...!
a fost totusi o clipa ,ce mai inseamna azi o clipa ?
acum cand ca doi idioti, ne-am indepartat ,
iar ce-mi doresc ,si sigur iti doresti si tu,
e ca strofa de mai sus , sa nu fi existat.



ar fi prea usor sa-ti scriu o poezie de iubire,
sa-ti spun ca te iubesc, chiar daca nu-ti convine,
sa-ti spun ca ma trezesc gandindu-ma la tine ,
ar fi prea mult poate si pentru mine ,
sa-mi umplu inima cu... stai ! inima mea-i inca la ....
(completeaza TU , cum stii TU mai bine...)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ai tu o treaba... mereu imi plac ultimele doua versuri! :))

madalin spunea...

asta pentru ca imi plac finalurile dramatice :))