luni, 30 noiembrie 2009

Scrisoare la inceput de iarna





"In palma ta intinsa
Cazu un fulg.Si nu-i
Candva si eu cadea-voi
In palma nu stiu cui..."


dor de casa ... concept nou pt mine... probabil ca e unul din efectele secundare ale vietii intr'o "conserva plutitoare" ...
da ..azi se implinesc 2 saptamani de cand nu am mai vazut soarele ...si nu, nu glumesc ... 2 saptamani in care am respirat doar aer conditionat..dar nu ma plang..probabil ca asta e soarta celor conditionati de bani ... de "visul american" ...
cu toate astea nu pot sa nu ma gandesc ca acum 1 an , pe vremea asta , strangeam un bulgare de zapada in mana , respiram cel mai curat aer, in cel mai frumos oras, iar in jurul meu aveam OAMENI, copii, care zambeau cu adevarat , si nu roboti care schiteaza o grimasa ce cu greu se poate numii "zambet" ..dar care iti aduce un bacsis de 10-15 dolari ...in primul rand mi'e dor de oameni... nu prea ii vad p'aici ...
ma simt singur de la o vreme, astia imi spun ca nu zambesc destul , dar ce motive am sa zambesc? banii? ar insemna sa zambesc non-stop ...
in fine, probabil ca si fericirea are pretul ei, iar acum e momentul sa platesc ... singura mea temere e ca nu cumva sa imi iau tzeapa :)
PS: in caz ca citesti ce delirez eu aici , te rog sa strangi in mana un bulgare de zapada si pt mine ... mersi anticipat !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Va trebui sa astepte intai zapada. Eu promit ca am sa-mi imaginez cum iti proiectez un bulgare fix intre ochisori. ;;)

Ai grija acolo!

madalin spunea...

poi asta nu ar fi o idee chiar atat de rea ... :D atata timp cat nu e bulgare de bucuresti...!

mersi ! incerc .. >:D<