luni, 9 noiembrie 2009

so ... si vous preferez oublies clasiques...

acum cateva seri , pe carnival triumph's open deck fiind ,destul de matol si incercand sa nu imping "overboard" un "antitalent" din indonesia care masacra de o piesa bunicica de la maroon 5 , m'am surprins privind cerul lipsit de stele (ceea ce se intampla foarte rar in bahamas) si instant mi'am adus aminte de "starless" by king crimson ... o piesa care la momentul ei a "spart" si multi au considerat "REd" ca fiind cel mai tare album "all time"..dar care din pacate s'a uitat impreuna cu multe alte "capodopere" de prin '70 ...
so..mi'am zis ,ca e de datoria mea sa imi gadil urechea (din nou) cu cateva "clasice" pe care nu le'am ascultat de ceva ani buni...
enjoy !

Santana - Europa ( so sexyyyyyy ... dupa parerea mea cea mai frumoasa melodie instrumentala din toate timpurile )




King Crimson - Starless ( de pe "Red" '73 , superb inceput :X )




Pink FLoyd - A pillow Of winds ( de pe " Meddle" '70 parca, inchide ochii si...e de'ajuns )




The Doors - Riders On The Storm ( de pe "LA Woman " '71 )




Jimi Hendrix - Hey Joe ( check that fuckin' tongue guitar solo :O )



King Crimson - The Fallen Angel



The Police - Roxanne ( check the style :)) )



Deep Purple - Smoke on The Water ( EPIC !!!!!)

Niciun comentariu: