vineri, 2 aprilie 2010

"Stînd, cîndva, la miez de noapte, istovit, furat de şoapte
Din oracole ceţoase, cărţi cu tîlc tulburător,
Piroteam, uitînd de toate, cînd deodată-aud cum bate,
Cineva părea că bate – bate-n uşa mea uşor.
,,E vreun trecător – gîndit-am – şi-a bătut întîmplător.
Doar atît, un trecător."

.....................................................................................


Astfel liniştindu-mi gîndul şi de spaime dezlegîndu-l
,,Domnule – am spus – sau doamnă, cer iertare, vă implor;
Podidit de oboseală eu dormeam, fără-ndoială,
Şi-aţi bătut prea cu sfială, prea sfios, prea temător;
Am crezut că-i doar părere!" Şi-am deschis, netemător,
Beznă, nici un trecător. "

2 comentarii:

Anonim spunea...

ok...il astept pe cel nou. place ce ai scris;)

madalin spunea...

aaaaaaaa...tzeapa de 1 aprilie :D am avut o discutie la sentiment cu blogu' meu si am decis sa continuam colaborarea..de dragul fanilor :P eu imi voi da in continuare sufletul pe teren iar el...hm... o sa se ascunda de cititori ca si pana acum ;))