miercuri, 21 aprilie 2010

semne

oamenii inca alearga dupa trolee ...
semn bun ! inseamna ca undeva , "ceva" ii asteapta ....
o cina calda , un sarut de la femeia iubita ,o bere rece cu baietii, copii care trebuiesc luati de la gradinita , telenovela preferata sau doar un pat rece si moale ...
in orice caz "ceva" e acolo, destul de important incat sa te faca sa "alergi"...
e unul dintre motivele pentru care ii invidiez ... eu , unul, nu am mai fugit de ceva vreme dupa trolee ..nu.. mie imi plac plimbarile lungi si fara destinatie , indeajuns de lungi cat sa gasesc raspunsuri la intrebari pe care nu mi le'am pus niciodata , plimbari masochiste , cu inceput de dureri de picioare , in asteptarea unei piedici puse cu buna intentie sau a unui copac cu crengile mult prea joase ...
semn rau !

Niciun comentariu: