vineri, 12 februarie 2010

comprovisuri...

" I cut myself in barbwire
Getting wood for the fire ,
I was too busy staring at you ..."

experienta la bordul unui vas de croaziera nu e chiar atat de dura pt un roman adevarat trecut prin toate cacaturile vietii cotidiene din romania , de fapt as putea spune ca e chiar "placuta" ...in fond e vorba de mancare gratis, bani facuti usor , sex la discretie .... ce ti'ai putea dorii mai mult ?
da..ar fi perfect ... numa ca ... deocamdata nu ma consider a fi roman "adevarat" ... nu sunt patriot , nu ma bat cu pumnul in piept cand aud " desteapta'te romane" , nu imi place hagi,nici chiar mutu, nicoleta luciu nu mi'a provocat niciodata orgasm multiplu, nu dau din cur pe gutza, nu am nici macar prieteni care dau din cur pe gutza ( de fapt ar fi cativa ... dar nu e vina lor deci trecem cu vederea ), nu gandesc in "lei" , nu fac biznis cu telefoane ciordite , nu mi'am batut niciodata prietena , nu ma alcoolizez ( prea des!) , nu'mi gasesc scuze pt toate greselile pe care le fac ...nu m'am simtit niciodata in largul meu "acasa" , cel mai bun prieten al meu sunt eu , am cateva persoane care ma atrag spre romania , dar nu destule , desi una ar fi de-ajuns dar nu e...( intelegi ce vreau sa zic...)
in fine ...ideea e ca azi e 12 februarie 2010 ... si e dimineatza ... si sunt 3 zile in care nu am vazut soarele... astazi mi'am propus sa vad soarele ! inca nu l'am vazut pt ca cineva acasa mi'a reprosat ca nu scriu destul pe bleaga...okey ..scriu pe bleaga :D ...dar despre ce ? nu prea am timp sa gandesc , sa meditez , deci ...
hm... poi spre exemplu ieri am dormit 13 ore jumate ( asta e cam noul meu record ) ... m'am trezit cu 20 de minute inainte sa incep munca , dush , 5 minute muzica ( zero 7 au scos album nou "Yeah Ghost", cam "diferit", dar mi'a luat 3 ore si 2 internet carduri in valoare de 40 de dolari ca sa il downloadez , deci mi'am propus sa imi placa )... in dining room aceeasi poveste ,full de fani " New Orleans Saints" ...ultima castigatoare a Super Bowl-ulululului ... oameni de treaba ..cam ciudatei as putea spune chiar unici comparativ cu americanii din alte state pt ca au cultura lor (jazz!!!), au chiar dialectul lor ( un mix intre engleza , franceza si "negro" ) ,cred ca bourbon streetul lor e buricul pamantului si se cred cu o clasa peste toti ceilalti americani... as putea sa'i cataloghez chiar aroganti ...dar deocamdata le fac jocul :P ... nici nu'i mai salut cu good evening ...direct cu : " WHO DAT SAYIN' THEY GONNA BEAT THEM SAINTS? WHO DAT ? WHO DAT ????? " :))) ...se pare ca le place intrucat am primit cadou tricou cu Drew Brees ( quarterback'ul lor "genial", 435 de yards , 6 assisturi de touchdown , si nush cate interceptii pe meci ) medalion cu saints multe hug-uri si ceva shpaga ...

...dupa 4 ore de dining room ma mut in disco ... michael jackson , beyonce , jay-z ... altceva nu se asculta ... din cand in cand country si un pic de rock ... mult alcool , femei cu masuri gen 120-90-150 ( efectul Mcdonalds, kfc, burger king samd ) ... ah da si aseara am fost frenchkissed de 2 ori fara nicio jena ..norocul meu...de 2 tipe sexy ...maritate ...sotii lor ne-au facut poze ... m'au intrebat daca sunt gay ... le'am raspuns ca " i dont have nothing against gay's but still pussy is pussy si oricum no thx la o propunere de threesome :D
dupa vreo 6 ore de disco ...am simtit nevoia sa ma relaxez ...deci 3 shoturi de jager , 4 de woo-woo ( vodka , cranberry +orange juice) multa bere si cateva flirturi cam aiurea cu o rusoaica al carei prieten tocmai a taiat'o acasa in peru...deci.. maybe chance !
ok destul ! vreau sa vad soarele !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Din ciclul: "am fost odata pescar...acum sunt vanator!"!!!

;)) glumesc!
Ba, soricel de discoteca...mai scoate capu ala din vas...ca ai sa te tampesti de atata sex!!! :))

Hai, take care! Astept alte povestiri picante :))... daca se lasa cu 3some: detalii amanuntite! :)))))

madalin spunea...

gresit ! sunt povestiri din ciclul " daca nu ma crezi vino'n Carnival sa vezi" ...
poi mah ... ce scriu eu aici e cenzurat .. nu vreau carecumva sa sochez "cititorii" acestui blog...oricum..daca chiar esti interesata de perversitati gen 3some ... wait 'til i'll come home :))>:D< munchi ! hai hepi val's day :D