sâmbătă, 27 februarie 2010

ziua in care "nimic" e mai mult decat "orice altceva"...

"Close your eyes
Can't you see it's burning slow
Fading down the sparks of fire earth bound
Space in two
Warm beyond the love below
Close your eyes
It's time for us to go"




astazi am cedat ... pentru prima oara dupa 6 luni mi'am propus ca astazi sa fac "nimic" ... absolut nimic... nu am sa muncesc , nu o sa iau parte la niciun training gen " basic safety evacuation tralalalala" sau "survival liferaft craft bleah " ... am sa ies pe plaja si o sa ma holbez la soarele asta mexican care se incapataneaza sa straluceasca in fiecare zi parca tot mai puternic ... o sa inot sperand ca rechinii au day-off astazi ...si o sa uit pt cateva ore de dolari , de targeturi , de manageri, de indonezieni , filipinezi, de iubiri imposibile , de dureri de spate si de cap, de special cleaninguri de americani mai grasi decat prevede legea, de rusoaice fara "inima" , de tailandeze execrabile in "pat" , de luna care ma desparte de casa si de "clapa" mea ...nu! ..o sa fiu doar eu , un infinit de valuri sarate, prea multe sombreros , niste baieti cu mustata care or sa cante la nesfarsit " la cucaracha" si un mojito( lime , mint leaves . 2 shots bacardi limon ...asjfhkakfg...fuck! asta e ziua mea libera ) facut in graba de barmanita cu cel mai sexi fund din Cozumel , Mexico ...cel putin , asa sper :) !

Niciun comentariu: